Jennifer L. Armentrout : Direniş (5.Kitap)


TANITIM: 

R.E.M. dinleyecektim.
Ama gerçek hayat hiç de öyle havalı değil, inanın bana.
Luxen'lerin geldiği o gece her şey değişti ve Daemon gitti.
Geri gelecek mi, bilmiyorum.
Saf mı değiştirdi, hiçbir ? krim yok.
Beni hâlâ seviyor mu, emin değilim.
Eğer Luxen işgalinden kurtulabilmek için az da olsa bir
şansımız varsa, bu ancak düşman ile işbirliği yaparsak mümkün olacak.

Hangi düşmanla mı?

Bir tahminin vardır eminim ?

Dünyaca ünlü usta yazar Jennifer L. Armentrout'un
efsane serisi LUX,
son kitap DİRENİŞ ile tozu dumana katıyor.

                                          YORUMUM

Lux serisinin son kitabı. Luxenler Dünya' yı fethediyorlar. Katy ve Deamon yeniden beraber, bu sefer Luxenlere karşı savaş veriyorlar. Eski düşmanlar müttefik oluyor. Daidalos dağılmış ve askerler Nancy ile beraber Deamon ve arkadaşlarından yardım istiyorlar. Hikayemiz her ne kadar sürükleyici olsa da sona geliyor. Güzel bir seriydi. Uzaylılarla ilgili en iyi seri diyebilirim.

                                                                                 Sevgilerle, Uçurtma

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Herkese Merhaba!

Serpil Ciritçi : Kuantumun Gücü

Silvia Federici: Caliban ve Cadı Kadınlar, Beden ve İlksel Birikim