Seda Diker : Duygu Simyacısı


TANITIM: Mucizeler sadece bilgelere değil, tüm insanlara aittir...

Gerçek bir simyacı olarak duygularını mucizeye, ilişkilerini altına dönüştürmek ister misin?

Çekim Yasası ile değil, sadece Yaradan'a teslimiyet yolculuğu ile hayatında mucizeler yaratma fikrine ne dersin?

Peki ya çok zahmetli olduğunu düşündüğün kişisel duygu temizliğini ve dolayısıyla ilişkilerini doğru yönlendirebilmeyi tek başına, kimseden yardım almaksızın başarmaya ne dersin?

Kaderine küsme!

Esaret, Yaradan'ın verdiği kader planı değil, planın getirdiği kısırdöngülerdir.

Oysa, hayatını bir hapishane olarak değil, mutluluk ve özgürlük ile örülmüş sanat eseri gibi yaşayabilirsin… Eminim, bunun pek çok yolu vardır. Ben sadece keşfettiğim yolu seninle paylaşmak arzusundayım.
                                          YORUMUM

Eğer toplumsal yargılardan kurtulmak istiyorsan, korkusuzca yolunda yürürken kendi içindeki yargı ve EGO kimliklerini kırmalısın. Bu seni yol boyu koruma altına alacak ve seni toplumun hapishanesinden muaf tutacaktır. 
Topraklamanın önemini göreceksiniz. Bunun için defter kullanabilirsiniz. 
Kendinizle ilgili farkındalığınız  yükselecektir. Başucu kitabı yaptım. Altını çizerek okudum. Uygulamakta zorlandığım anlarım oldu ama denemeye devam ediyorum. Tavsiye ediyorum.

                                                                     Sevgilerle,Uçurtma

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Herkese Merhaba!

Serpil Ciritçi : Kuantumun Gücü

Silvia Federici: Caliban ve Cadı Kadınlar, Beden ve İlksel Birikim