Eckhart Tolle: Dinginliğin Gücü

 


TANITIM:

İlk kitabı Şimdi'nin Gücü ile milyonlarca insana ulaşan Eckhart Tolle, bu çok beklenen yeni kitabında öğretisinin özünü herkesin anlayabileceği kısa özdeyişler halinde sunmaktadır. Tolle, zamanımızın ruhsal gereksinimlerini anlatmakta, tüm spiritüel geleneklerin özünden yararlanarak, bu gerçekleri yepyeni bir biçimde ifade etmektedir. Sonuçta ortaya hem kadim hem de çağdaş olan, ebedi ve güçlü mesajlarla dolu bir eser çıkmıştır.
Dinginliğin Gücü, içerdiği mesajların sessiz sihrini gerçekleştirmesine izin verecek okurlar için gerçek bir uyanış ve dönüşüm sağlayabilir.

YORUMUM

Okurken dikkatinizi vermeniz gereken bir kitap. Yazar da zaten uygulama kitabı gibi düşünmenizi istemiyor. Yani, okunup da bir kenara bırakılacak kitap değil. İçsel huzuru bulmak çok önemli. Ara verip bazen yazılanlar üzerinde düşünmek gerekiyor. Yazar, Hindistan'ın sutralarını günümüze yeniden aktarmaya çalışmış.

İnsan bilincinin değişimi ve dönüşümü şart. Biz kendi bütünlüğümüze giden her yolu denemeliyiz çünkü diğer yollar bizi bir yere götürmedi. 

Dinginlik konusunu çok iyi açıklıyor. Düşünce hapishanesinden neden ve nasıl kurtulmamız gerektiğini anlatıyor.

Yaptığımız her şeyde dikkatimizi tam olarak orada olursak var olabileceğimizi vurguluyor. 

Günümüz dünyasında "An"da kalabilmek çok zor, bu da bizi bütün olmaktan uzaklaştırıyor. Farkındalık, bizi özgürleştiğini ifade ediyor. 

Doğayı gözlemleyerek zihin hapishanelerimizden nasıl çıkabileceğimizi göstermiş.

Yaşam ve ölüm üzerine tespitlerini beğendim.

"Sessizliği dinlemek kendi içinizdeki dinginlik boyutunu uyandırır, çünkü ancak dinginlikle siz sessizliğin farkına varabilirsiniz."

"Ben Yaşam'ım. Ben içinde her şeyin olup bittiği alanım. Ben bilincim. Ben Şimdi'yim. Ben'im"

"Her seferinde tek bir şey yapmak, yaptığınız şeyde tam olmanız, ona tüm dikkatinizi vermeniz anlamına gelir"

                                   Sevgilerle, Aygül Tunç

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Herkese Merhaba!

Serpil Ciritçi : Kuantumun Gücü

Silvia Federici: Caliban ve Cadı Kadınlar, Beden ve İlksel Birikim