Serpil Ciritçi : Kuantumun Gücü


TANITIM:

Sonunda oldu. 

Dünyanın bir yerinde, bir insan daha şu anda yeni bir bilince uyandı. Hemen şimdi bir ışık gördü ve bu ışığı izleyip kendi karanlığından çıktığında hiç bilmediği bir boyuta girecek. Sevinç denen, kendini sevmek denen bir boyuta. Yarın yeni bir sabaha uyanacak. Daha güçlü… Neşeli… Mutlu…
Sonunda oldu.
Bazı kitaplar vardır, yıllar içinde dönüp dolaşıp tekrar okundukları için aslında hiç bitmezler. Tam ihtiyacınız olduğu anda hayatınıza bir mucize gibi girer ve bir daha asla çıkmazlar. Bu kitap da hayatınıza, baharla gelen bir esinti gibi karışacak ve kendinize verdiğiniz en güzel hediye olarak başköşenizdeki yerini alacak. A'dan Z'ye Kuantum Felsefesini ve bu konunun kapsadığı her başlığı belli bir sıralamaya göre okuyacak ve kitabı bitirdiğinizde kafanızdaki tüm dağınık bilgileri netleştirerek puzzle'daki en büyük parçayı yerine yerleştirmiş olacaksınız. Bilimin açıkladığı gerçeklerden yola çıkarak bilginin felsefeye, felsefenin spiritüel öğretilere ve sonunda Tasavvuf' a ulaşan kapılarını art arda açarak bu konularda yazılmış tüm kitapların öz bilgisine ulaşacaksınız. Diğerlerinden farklı olarak bu kitap, kendi üzerinizde çalışmaya tam olarak nereden başlayacağınızı da işaret edecek. Bilinçaltına yönelik verilen kısa ama etkili tekniklerle geçmişin negatif anılarından, olumsuz inanç kalıplarından ve korkularınızdan kurtulacak, yaşamınızın kontrolünü elinize alarak, her konunun üstesinden gelmenizi sağlayacak anahtara ulaşacaksınız. Anda kalmanın, akışta olmanın, serbest bırakmanın anlamı nedir? Teslimiyet ve kabule geçme neyi getirir? Tüm bunların cevabını en basit ifadesiyle öğreneceksiniz.
Evrende tesadüf yoktur!..
Bu kitap da ihtiyacı olana, çağırana tam zamanında ulaşacak ve tekrar tekrar kapısını çaldığınız eski bir dost gibi sizi hiç bırakmayacak.


YORUMUM

Hiçbir şey tesadüf değildir. Merak ettiğiniz bir şey oluyor bir bakıyorsunuz onunla ilgili bir kitap elinize geçiyor. Bu kitap da öyle geçti elime. Yazar, kuantum fiziğini çok basit bir şekilde anlatmış. Hayatımıza giren insanlar ve yaşadığımız olaylar bize bir şeyler öğretmek için geliyorlar. Önemli olan gereken dersi çıkarabilmek çünkü eğer yapmazsak aynı insanlar ve olaylarla boğuşur dururuz. Düşüncelerinize dikkat edin, gerçeğinize dönüşmesin. O yüzden, bugün ne yapıyor isek geleceğimizi şekillendirmeye başlıyoruz. Hayatımızı nasıl hayal edersek öyle yaşarız. En büyük güç Sevgi, hayatınızın pusulası olsun. Ona göre hayatınıza insanlar girmeye başlıyor. Birkaç yıl önce etrafımda güzel bakan ve iyi niyetli düşünen insanlar olması için niyet ettim ve şu anda onlarla beraberim. Bu aşamaya gelmek hiç kolay olmadı çünkü düşüncelerim değiştikçe çevrem de değişmeye başladı. Sevdiğim arkadaşlar ve ailem dediğim insanlarla yol ayırımına girdim. Çok üzüldüm ama artık onları geri bırakma zamanı gelmişti çünkü onlar benim yolumdan yürümek istemiyorlardı. Hepsini çok sevmiştim ve bana iyi dersler verdiler, o yüzden yolları açık olsun diyor ve teşekkür ediyorum. 
Kitabı tavsiye ediyorum.

"Kuantum fiziği, varoluşun temel düzeyde tamamen bir titreşimler, frekanslar evreni olduğunu söylüyor."
"Her insan kendi titreşimiyle benzer yani uyumlu olan düşünce dalgasını kendine çeker."
"Ben düşündüğüm anda henüz görünmeyen bir enerji topunu boşluğa asmışımdır. Ben sadece onun üzerinde düşünmeye devam ederek onun formunu değiştirebilir ve görünür hale getirebilirim."
"Benim kaderim seçeceğim insan ve durumlarla, verdiğim tepkilerle sürekli kendim tarafından şekillendirilmektedir. Bizler kaderimizi bedenlerimizle değil, düşünce ve tutumumuzu değiştirerek şekillendiririz."

                                     Sevgilerle,@kitapdiari

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Herkese Merhaba!

Silvia Federici: Caliban ve Cadı Kadınlar, Beden ve İlksel Birikim