Müge Çevik: Mutluluk Kulübü



TANITIM:
Mutluluk Kulübü, mutlu olan insanlardan daha çok, mutluluğa cesaret ile niyet edenlerin kulübüdür. Her şükür bir umut, her umut da içinde sevgi barındırıyor. Gerçek sevgi ise, hesapsız, pazarlıksız, sonuca hükmetmeyen, olana razı bir teslimiyet doğuruyor. Yeşertmek, büyütmek, bakmak, saklamak, içimize saklanmış mutluluğu bulmak ve paylaşmak ise bize düşüyor. Mutluluk Kulübü'ne davetlisiniz!









                                             YORUMUM

Bu kitabı okuduktan sonra, farkına vardım ki aslında hep birisi beni mutlu etmesini beklemişim.
Bunu farkına vardıktan sonra , niye "hayır" niye "evet" diyeceğime karar vermem gerekiyordu. Öfkeyle yönetildiğimi anladım.
Hayatımdaki engeller için hep birilerini suçladım. Hep mağdurdum.
İlk defa çevremdeki insanlara ,ailem dahil, hadlerini bildirdim. Yanlış anlaşılmasın, sadece sınırlarımı evet/hayır ile belirtim. Hep kendimden ödün vererek mutsuz olduğumu anladım, ama kimseyi suçlamadım; hata bendeydi.
İlk defa kilo problemim için ciddi adımlar attım ve 10 kg. verdim (bunun için hep başkalarını suçluyor ve mağduru oynuyormuşum).
Tavsiye ederim. Akıcı bir dilde yazılmış. Hiç sıkılmayacaksınız.

                                                                          Sevgilerle, Uçurtma






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Herkese Merhaba!

Serpil Ciritçi : Kuantumun Gücü

Silvia Federici: Caliban ve Cadı Kadınlar, Beden ve İlksel Birikim