Ozanser Uğurlu : Hayat Seni İstiyorum


Yazar: Ozanser Uğurlu
Yayın Evi: Alfa Yayıncılık
Sayfa Sayısı: 224
Baskı Yılı: 2015
Dili:  Türkçe
Konusu: Enerji sensin, enerji senin her şeyin… Güneş doğuyor, gün aydınlanıyor ve yeni bir güne uyanıyorsun. ataktan kalkacak, hayatın omuzlarınıza yüklediği sorumlulukları yerine getirecek, sonra da hayallerinin peşinden koşacaksın! "Offf, çok zor o söylediğiniz" diyorsan psikolojik olarak enerjini kaybetmişsin demektir. Enerji olmadan hiçbir şey olmaz… Enerji olmadan yaşam devam etmez… Enerji olmadan ilerleyemezsin…






                                             YORUMUM

  Bir televizyon programında Ozanser Uğurlu konuk olmuştu ve ben onun fikirlerini çok ilginç buldum. Kitabını satın alıp hemen okumaya başladım ve çabucak bitirdim. Hatta bazı satırların altını bile çizdim.Peki bu kitap ilgimi neden bu kadar çok çekti?Çünkü kendim hakkımda bazı şeylerin farkına varmamı sağladı. Farkına vardım ki enerjim en düşük seviyede.Bunun nedeni de hayatım ın monotonlaşmış olmasıydı.Sonra kendimi neden mutlu değilim diye ararken buldum. Hayatıma giren pek çok insan beni hayal kırıklığına uğratmıştı bu da benim yargılayıcı biri olmama neden olmuştu. 
    Yazara göre, yargılarken aslında biz kendi enerjimizi azaltıyormuşuz. Bunu farkına vardıktan sonra geçmişteki bu kişilerin aslında şu andaki kişiliğimi şekillendirdiklerini anladım.Kitaptan bu olumsuz deneyimleri nasıl kendi lehimize çevirebileceğimizi  öğreniyoruz.Onları affetmedikçe  benim potansiyel hayat anlayışımı engelleyeceklerini fark ettim.Ve bunun farkına varmam dönüştüğüm insanı daha dayanıklı yaptı. 

Alıntı :" Her sorun aslında değişim, dönüşüm ve gelişim için bir fırsattır."

Bu kitap bana yeni bir bakış açısı kattı, okumanızı tavsiye ediyorum.
                                              
                                                    Sevgilerle, 
                                                           Uçurtma

                                 







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Herkese Merhaba!

Serpil Ciritçi : Kuantumun Gücü

Silvia Federici: Caliban ve Cadı Kadınlar, Beden ve İlksel Birikim