Jean-Christophe Grange: Sisle Gelen Yolcu


TANITIM: 

  • Ben gölgeyim.
  • Ben avım.
  • Ben katilim.
  • Ben hedefim.

    Kurtulmak için tek çarem var: diğerinden kaçmak.

    Peki ya diğeri de bensem?







                                          YORUMUM
    Grange kitaplarını okumak hep zor olmuştur. Gerilimi ve bulmaca çözmeyi sevenler çok beğenir. Bütün kitaplarını okudum ve hiçbiri beni hayal kırıklığına uğratmadı. 
    Ürpertici bir yolculuğa çıkmaya hazır olun. Çok sürükleyici. İlk defa " bavul yolcusu" tabirini duydum.İnsanların bunu yapabildiğini bilmiyordum.
    Ne kadar ilginç psikolojik travmalar var .Bu beyin nasıl bir şey anlamadım.
    Seri katil profili çok ilginçti.Gerçekten insanlar bazen kendilerini Tanrı gibi görebiliyorlar.
    Tavsiye ederim. Elinizden bırakamayacaksınız, bitirdikten sonra da etkisinden çabuk çıkamayacaksınız.

                                                                              Sevgilerle,Uçurtma

    Yorumlar

    Bu blogdaki popüler yayınlar

    Herkese Merhaba!

    Serpil Ciritçi : Kuantumun Gücü

    Silvia Federici: Caliban ve Cadı Kadınlar, Beden ve İlksel Birikim