Edgar Allan Poe: Seçme Hikayeler



Edgar Allan Poe Seçme Hikayeler - Ön KapakTANITIM: Özdeksel şeylere tutkun, açgözlü bir dünyanın ortasında Poe kurtuluşu düşlerde buldu. Amerika 'nın havasının kendisini boğmasına karşın Eureka 'nın başlangıcına şunu yazdı :" Bu kitabı , düşlerin tek gerçeklik olduğuna inananlara adıyorum ! O kendi varlığıyla, başlı başına bir protestoydu ve protestosunu kendine özgü yollarla ilan etti."

Charles Baudelaire









                                               YORUMUM

The Following dizisini seyrederken Edgar Allan Poe ile ilgili hiçbir kitap okumadığım aklıma geldi . Bu kitabı aldım ve okudum. İlginç bir yazılış tarzı var, süslemesiz sanki film izliyormuşum gibi. Sürükleyici değildi. Tavsiye etmiyorum.

                                                                            Sevgilerle, Uçurtma

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Herkese Merhaba!

Serpil Ciritçi : Kuantumun Gücü

Silvia Federici: Caliban ve Cadı Kadınlar, Beden ve İlksel Birikim