Jennifer L. Armentrout : Köken (4.Kitap)



TANITIM:

Weather Dağı'nda işler çığırından çıktı, Kat yakalandı.
Artık onu bulmak için yaşıyorum.
Yoluma çıkan olursa.. yok ederim.
Onu kurtarmak için bütün dünyayı... yakarım.
Uzaylı ırkımı yeryüzüne... seveseve salarım.

Biliyorum, buradan kaçmamın ve Daemon'ı görmemin tek yolu, asimile olmuş gibi görünmek.
Kafam çok karışık, kime güveneceğimi, kötü adamların kimler olduğunu bilmiyorum.
Daedalus mu?
İnsanlar mı?
Yoksa Luxen'ler mi?

Daemon ve Katy hangi tarafta yer alacak; birlikte mi yoksa karşı karşıya mı savaşacaklar?
                                               YORUMUM

Luxenlerle ilgili devam kitabı. Katy, insanların kurduğu bir laboratuvara kaçırıldı. Katy, Black'i öldürdü. Sonra Deamon da yanına geldi. Kökenleri öğrendiler : Luxen ve melezlerin çocuğu anlamına geliyor ve inanılmaz güçleri var. Yeni maceralar, yeni gelişmeler meydana geliyor. Çok sürükleyici , elinizden bırakamayacaksınız. Devamı için sabırsızlanıyorum.

                                                                   Sevgilerle, Uçurtma

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Herkese Merhaba!

Serpil Ciritçi : Kuantumun Gücü

Silvia Federici: Caliban ve Cadı Kadınlar, Beden ve İlksel Birikim