Katherine Boo : Sonsuz Güzelliklerin Ardında


TANITIM: Hindistan'da çöplerin arasına sıkışmış yoksul mahalleyi elit tabakadan tek bir tabela ayırıyordu: Sonsuza Dek Güzel...

Tabelanın arkasında erken yaşta büyüyen çocuklar... Dövülen, ezilen, ölen çocuklar...
Diğer tarafta iştahla tüketen, yoksulların yaşamasını gereksiz bulan toplum...
Trajik detaylar zengin bir kilim gibi işlenmiş.



Yardıma muhtaç insanların gerçek hikâyeleri, okuyuculara roman detaylarıyla aktarılmış."
Los Angeles Times



"Hindistan yaşamının etnik yapısını anlatan Mumbai'nin tehlikeli bölgelerindeki güzelliklere dikkat çeken bir başyapıt."
The Telegraph

                                           YORUMUM

Hindistan'ın varoşlarında geçen bir kaç ailenin dramı. Çöp toplayıcılık ana geçim kaynağı. Eğitim fırsatı yok denecek kadar az. O pisliğin içinde nasıl hayatta kalıyorlar hayret ettim. Yozlaşmış polis kuvveti, cinayetlerin araştırılması zaman kaybı olarak görülmesi beni hayrete düşürdü. Çok ayrıntılı ve gerçekçi bir bakış açısıyla yazılmış. Tavsiye ediyorum ama uyarıyorum mecazi anlamda bazen mideniz kaldırmayabilir. 

                                                                         Sevgilerle, Uçurtma

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Herkese Merhaba!

Serpil Ciritçi : Kuantumun Gücü

Silvia Federici: Caliban ve Cadı Kadınlar, Beden ve İlksel Birikim