Tamara Summers : İlk Buluşmada Asla Isırma


Tamara Summers : İlk Buluşmada Asla Isırma ile ilgili görsel sonucu
TANITIM: 
Selam, ben Kira. Lise öğrencisiyim.
Birkaç sorunum var:
1. Ben bir vampirim.
2. Sınıf arkadaşlarımdan biri öldü. Boynunda diş izleriyle.
3. Ben yapmadım! (Yemin ederim.)
4. Kimse bana inanmıyor. Bu yüzden...
5. Katili bulmak zorundayım. Üç tane şüpheli buldum bile. (Hepsi birbirinden yakışıklı, hiç sormayın.)
6. Son olarak: Bunlardan bir tanesine çok fena âşık olmak üzereyim. Ama... Ya katil o ise?




  YORUMUM

Kira bir yıllık vampir. Yeni geldikleri okulda cinayet işlenir ve "aile" ondan şüphelenir. Birkaç gün cinayeti çözmesi için fırsat verilir. Üç tane yakışıklı erkekten şüphelenir. Gençlerin sevebileceği bir hikaye. 

                                                                        Sevgilerle, Uçurtma

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Herkese Merhaba!

Serpil Ciritçi : Kuantumun Gücü

Silvia Federici: Caliban ve Cadı Kadınlar, Beden ve İlksel Birikim