J.K. Rowling: Harry Potter ve Felsefe Taşı (1.Kitap)


TANITIM: "Harry, elleri titreyerek zarfı çevirince mor balmumundan bir mühür gördü; bir arma - koca bir 'H' harfinin çevresinde bir aslan, bir kartal, bir porsuk, bir de yılan."


HARRY POTTER sıradan bir çocuk olduğunu sanırken, bir baykuşun getirdiği mektupla yaşamı değişir: Başvurmadığı halde Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'na kabul edilmiştir. Burada birbirinden ilginç dersler alır, iki arkadaşıyla birlikte maceradan maceraya koşar. Yaşayarak öğrendikleri sayesinde küçük yaşta becerikli bir büyücü olup çıkar.







                                                YORUMUM

Büyücü olmaya ne dersiniz ! Hayal gücümüzün sınırlarını genişletelim Güzel bir fantastik serisi. Büyük, küçük, herkese okumasını tavsiye ediyorum. Filmleri güzel ama kitaplar kadar değil.
Bu kitabı kızıma okuttuğumda uzun bir süre Hogwarts 'tan mektup bekledi gerçek olmadığını bildiği halde. Ben ondan önce bir solukta okudum. 
Hepimizin hayatına bir şeyler kattı. Bana göre bu kitap  bir klasik olmalı. 
Özellikle İlkokulda başlanmalı , çünkü bu yaşlarda çocuklar hala her şeyin mümkün olabileceğine inanıyor. 
Sıradan bir çocuksunuz ama sonradan öğreniyorsunuz ki hayatınızda başka diyarlara gitme olanağınız var ve yapabilecekleriniz sınırsız. Hadi ama ilginizi çekmedi mi?! Ya böyle bir yer varsa ama siz sadece bir seherbaz değilseniz ?

                                                             Sevgilerle,Aygül Demir

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Herkese Merhaba!

Serpil Ciritçi : Kuantumun Gücü

Silvia Federici: Caliban ve Cadı Kadınlar, Beden ve İlksel Birikim