Akilah Azra Kohen: Aeden


TANITIM: Geri dönmüyorlardı! 
Artık niye Dünya'da olduklarını biliyorlardı.
Yaşam enerjisinin bu şekilde yağmalanmasına izin vermeyeceklerdi, ne pahasına olursa olsun ona sahip çıkacaklardı.
Evrende hata yoktu, tesadüf yoktu!
Nihayet anlamışlardı.
İnsan doğulmaz, insan olunurdu.
Masalla gerçeği ayırt edebilecek okurlara...









                                   YORUMUM

Hikaye uzaylılar ile ilgili gibi görünüyor ama tam tersi ben bizi uzaylı gibi hissettim. Aslında hep uzayı merak ederiz ama içimizdeki derinliğe önem vermeyiz. Numi ve Sonje'nin macerasını okurken aslında sanki kendi ruhumu keşfettim. Azra Kohen ,özellikle içimizdeki potansiyele bakmamız için ve nerede yanlış yaptığımızı göstermek için bu iki uzaylıyı Dünyamıza göndermiş.
Diğer kitaplarında ki gibi burada güneş enerjisine parmak basıyor ve petrol ile ilgili tespitleri çok ilginç. 
Kitabı yudum yudum okudum. Kendimi ne kadarı insansı ne kadarı insan olarak görme fırsatı oldu. "Avatar" filmdeki canlılara çok heyecan yapmıştım ama bu kitap daha iyi bir kurgu versiyonu. Özellikle kendimizi bu Dünyada üstün akıl olarak lense ederken bir daha defa düşünün. Yarattıklarımız ile yok ettiklerimiz arasındaki denge bize gerçekleri gösteriyor.
Sadece fantastik bir kitap dersem haksızlık olur o yüzden bana göre gelişmek isteyenlere de kişisel kitap olarak da tanıtılabilir.
Tavsiye ediyorum.

                                                              Sevgilerle,Aygül Demir

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Herkese Merhaba!

Serpil Ciritçi : Kuantumun Gücü

Silvia Federici: Caliban ve Cadı Kadınlar, Beden ve İlksel Birikim