Meltem Güner : Niyet Defteri




TANITIM:Bir kitap yazıp adına defter diye tanımlamam size ilginç gelmiş olabilir. Çocukluğumda fark ettiğim bu niyet etme hallerini hayatımın tamamına yayman uzun zaman aldı. Bilgi hemen eylemle buluşamayabiliyor, bilirsiniz. Son yıllarda ise niyet etmek adeta benim bir parçam oldu. Hem kendim için hem de benden isteyenler için niyet yaptım, yaptırdım. Bir süre sonra bu yaptığım niyetleri ve yaparken etkileyenleri toplamaya başladım ve sonrasında verdiğim seminerlerde, internette, dost sohbetlerinde niyet yapmanın inceliklerini anlattım, aktardım. Dinleyenler kendi defterlerine not aldılar ve sonrasında kendi kalplerinden gelenle buluştular. Bu kitap yaşanmışlıklardan, fark edilenlerden, seyredilenlerden alınan notların paylaşımı, her ne kadar niyet önerilerini sunsak da, devam edecek ve kendi niyetlerini yapacak olan sizsiniz. Yani bu kitapla başlayan sizinle devam edecek…


-Meltem Güner-
Hayatınızı değiştirebilir, en güzeli, en iyisini kendinize çekebilirsiniz. Peki, bu sizi mutlu eder mi? Mutluluk nerede olduğunuz ya da neye sahip olduğunuzla mı ilgilidir? Yoksa sahip olduklarınızın ve bulunduğunuz yerin size hissettirdikleri midir? 
Bu soruların cevapları ' Niyet Defteri' ile aktarılıyor. 

Bu kitapta yer alan bilgi ve teknikleri uygulayanlar hayatlarını bambaşka bir hale dönüştürdüler. Şimdi bu bilgiler sizinle buluşuyor. 

Siz hazır mısınız? Niyetinizi, dileğinizi kısacası istediklerinizi sonuca götürmek için yeterli gücünüz var mı? 

Size danışmanlık yaparak yol gösterecek bir kitap Niyet Defteri. 
Niyet defteri bir uygulama kitabı. Belki bildiğiniz şeyler evet ama uygulamaya nasıl koyacağınız daha önce hiç böyle anlatılmadı. Niyet defteri, sözün eyleme geçişini anlatıyor. 

Denenmiş, yaşanmış yüzlerce kişi ile paylaşılmış bilgiler şimdi sizinle buluşuyor. Siz hazır mısınız? Niyetinizi, dileğinizi kısacası istediklerinizi sonuca götürmek için yeterli gücünüz var mı? 

Bilgi eylem ile buluştuğunda dönüşüm başlar. 
Niyetinizin gücü kalbinizde saklı, onu açığa çıkaracak olan sizsiniz. Niyet edin, ifade edin, olsun…
                                                 YORUMUM
İçsel  Dönüşüm Kulübünün tavsiyesi üzerine kitabı okudum. Okurken kendimi çok pozitif hissettim. O kadar olumsuz düşüncelerle karşılaşıyoruz ki bazen olumlu düşünmeyi unutuyoruz . "Sır" kitabı gibi size olumlu düşünmek için yol gösteriyor. Yazar, bir şeyi dilerken nelere dikkat etmemiz gerekiyor, niyet nasıl edilir gibi konularda yardımcı oluyor. Okumaktan zevk aldım.

"Biz canımızı acıtan bizi üzen olaylardan ve kişilerden bahsettikçe onlarla olan bağımız güçlenir ve aynı enerjileri hayatımıza çekeriz."
"Geçmişin hatıralarıyla yaşamak ölmüş olanla birliktelik, değişmeyecek olanı değiştirme inadımız bizi katı, yeniyi kabul edemeyen, esneyemeyen birisi yapar ve en önemlisi şimdide yaşamaktan alıkoyar."
"Geçmişle helalleşiyor 
An içinde yaşamayı seçiyorum
İfademin idraki ile farkına varıyorum yarattıklarımın.
Öfkelerim, sakinliğe
İtirazlarım,kabule
Güçlüklerim,kolaylığa
Darlıklarım, ferahlığa
Karanlıklarım ,ışığa dönüşsün
İçimde kurduğum denge ile ilerliyorum geleceğe"
Benim niyetim:
"Ey gelen gün;
Sevdiklerime ve bana huzur ve neşe ver,
hayatımı sevinç ve mutlulukla doldur,
geleceğim sevgi dolu olsun ."

                                                                        Sevgilerle,Aygül Demir



                                                                           MY REVIEW


I have read the book on the advice of the Inner Transformation Club. I felt very positive myself while I was reading. We are faced with such negative thoughts that sometimes we forget to think positively. Like the "Secret" book, it leads you to think positively. The author is helping with things such as how we should pay attention to what is happening, what is the intention. I have enjoyed it. 

"As we talk about the events that hurt us and the people who are distressing us, our dependence to them will become stronger and we will draw  the same energy into our lives."
"Living with the memories of the past , trying to change that is not possible to change is because of our stubbornness which make us to not accept the new ,  not  being flexible and the most important thing is that avoid us from living now."

"To make a peace with the past
I choose to live in the moment
Being aware of my statement I realize what  I was created .
My angers to calmness
My objections to acceptance
My difficulties to convenience
My tightnesses to refreshment
My darkness to turn into a light
I'm moving forward with  the balance  I built inside me "
My intention is:
"Hey coming day;
Give me  peace and joy to me and my favorites,
fill my life with joy and happiness,
my the future  be  full of love . "


                                                                       Sincerely,Aygül Demir

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Herkese Merhaba!

Serpil Ciritçi : Kuantumun Gücü

Silvia Federici: Caliban ve Cadı Kadınlar, Beden ve İlksel Birikim