Rick Yancey :5. Dalga (1. Kitap)

TANITIM:1.Dalga Dünya Karanlığa Gömüldü

2.Dalga Sadece Şanslı Olanlar Kurtuldu
3.Dalga Sadece Şanssız Olanlar Sağ Kaldı
4.Dalga Tek Bir Kural Geçerliydi: Kimseye Güvenme
5.Dalga Artık Kimse Ne Olacağını Bilmiyor



Uğrunda yaşadığımız her şeyi yok ettiler. Şimdi de uğrunda öleceğimiz şeylerin peşindeler!


"Bu kitaba başlarken diğer her şeyi bir kenara bırakmaya HAZIR OLUN. Başınızı döndürecek hızı ve uğrunda savaşılanlar sizi büyüleyecek. Uzun zamandır bu kadar SÜRÜKLEYİCİ bir hikâye okumamıştım."
-Cinda Williams Chima-



"KAHRETSİN ile VAY CANINA tepkileri arasında gidip geliyorsunuz. Basitçe anlatmak gerekirse, bu kitap yıllardır okuduğum en iyi kitaplar arasında."
-Melissa Marr-



"Nefes kesici, TEMPOLU ve ÖZGÜN bir yapıt. 5. Dalga okurların elinden düşüremeyeceği EDEBÎ BİR TSUNAMİ."
-Melissa de la Cruz-
                                            YORUMUM

Genelde filmi seyrettikten sonra kitabını okumayı sevmiyorum ama bu tesadüf oldu ve hayal kırıklığına uğramadım. Fantastik severler bu kitabı sürükleyici bulacaktır. Üçlü bir seri şimdiden ikincisini okumaya başladım. Uzalı istilası ile ilgili çok film seyretmişliğim var ama kitaba çok az rast geliyorum. Konusu çok ilginç. Aşk var. Savaş var. İhanet. Acaba uzaylılar bu sefer neye benziyor? Tahmin edin.
Tavsiye ediyorum. Filmi izlemeyenler önce kitapları okusunlar.
Görsel sonucu

Sevgilerle, Aygül Demir

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Herkese Merhaba!

Serpil Ciritçi : Kuantumun Gücü

Silvia Federici: Caliban ve Cadı Kadınlar, Beden ve İlksel Birikim