Chloe Neill : Bazı Kızlar Isırır (1. Kitap) / Some Girls Bite (Chicagoland Vampires Series)


TANITIM:Beni öldürdüler. Beni iyileştirdiler. Beni dönüştürdüler.


Doğru tabii, bir yüksek lisans öğrencisinin hayatı tam anlamıyla göz kamaştırıcı olamazdı ama sonuçta o benim hayatımdı işte. Ve Chicago vampirleri dünyaya varlıklarını açıklayana, ardından serseri bir vampir bana saldırana kadar gayet de iyi gidiyordu. Ama o serseri, kanımdan sadece bir yudum almıştı ki başka bir kan emici geldi ve onu korkutup kaçırdı. Ve bu yeni gelen, hayatımı kurtarmanın en iyi yolunun, beni yaşayan bir ölüye çevirmek olduğuna karar verdi. 



Sonradan öğrendim ki, beni kurtaran kişi Cadogan Evi'ndeki vampirlerin lideriymiş. Artık tez araştırmamı, Kenwood'da bulunan ve Ethan Sullivan'ın boyunduruğu altındaki vampirlerle dolu bir malikâneye nasıl ayak uydurulacağı üzerine yapıyordum. Tabii ki uzun boylu, yeşil gözlü, dört yüz yaşında bir vampir olarak yüzyılların kazandırdığı cazibeye de sahipti Sullivan ama ne yazık ki benim sadakatimi ve hizmetimi de bekliyordu. Gerçek buydu...



Fakat gelişmekte olan güçlerim (birdenbire bazı silahlara şaşırtıcı derecede yatkınlığım olduğunu öğrenmem), rahatsız edici bir güneş ışığı alerjisi ve Ethan'ın tutumu endişelerim arasında son sıradalardı. Biri hâlâ beni öldürmek istiyordu. Bu beni ısıran Serseri vampir mi yoksa rakip evlerden bir vampir miydi? Ya da meşale taşıyanlar vampir çetesinden biri miydi? 



Chicago'nun gece hayatına kabul edilmem bir savaşın belki de ilk kıvılcımı olacaktı. Ve birilerinin kanı dökülecekti.



"Son derece etkileyici.. Harika bir seri." 
USA Today'in Çok satan yazarı Julie Kenner



"Harika, çekici ve zevkli... Mutlaka okumalısınız." 
The Demon King and I'ın Yazarı Candace Havens



"Okuyucuların coşkuyla destekleyecekleri ukala bir kadın kahramanımız var. Buna bir de diğer eğlenceli karakterleri ve dumanı üstünde tüten cinsel gerilimi ekleyin. İşte elinizdeki kitap bu müthiş bileşimin bir ürünü." 
Dead If I Do'nun ülke genelinde çok satan yazarı Tate Hallaway 

                                       YORUMUM

Fantastik bir seri. Vampirler hakkında. Bu sefer vampirlerin bağlı olduğu evler var. Bu evlerin kendilerine göre kuralları var. Eğer bu evlere bağlı değillerse o zaman bu vampirlere serseri diyorlar. Merit bir serseri tarafından ısırılıyor ama  Ethan tarafından kurtarılıyor ve vampire dönüştürülüyor. Gizemli cinayetler var.
Merit,Cadogan Evi'ne bağlılığını dolayısıyla Ethan' a olan bağlılığını göstermek zorunda. Ama dik başlı bir karaktere sahip olduğu için Ethan farklı bir çözüm yolu buluyor. Bol bol politika dönüyor. Ethan gizemli davranıyor.
Farklı bir fantastik seri ama bana biraz Rachel Vincent 'in "Dönüşüm Serisi"ni andırdı. Bunu size bırakıyorum. 

                                                                    Sevgilerle,Aygül Demir


                                               MY REVIEW

A fantastic series. It's about the vampires. This time there are houses where vampires are connected. These houses have their own rules. If they are not connected to these houses then they call these vampires a bum. Merit is bitten by a bum but is rescued by Ethan and converted into a vampire. There are mysterious murders. Merit must show her commitment to Ethan because of her commitment to Cadogan House. But because she has a steep-headed character, Ethan finds a different solution. Plenty of policy is turning. Ethan is acting mysteriously. It is a different fantasy series but it reminded me a little bit of Rachel Vincent's "Shifters Series". I leave it to you.


                                                                     Sincerely, Aygül Demir

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Herkese Merhaba!

Serpil Ciritçi : Kuantumun Gücü

Silvia Federici: Caliban ve Cadı Kadınlar, Beden ve İlksel Birikim