Gülay Şahin : Mucize Sensin


TANITIM: Hayatında her şey dibe vururken bütün çözümün önce nefesini fark etmekten geçtiğini öğrenmek…
Nefes ile dönüşürken tırmanışını keyifle izlemek...

Bu kitap nefesimi iyileştirerek kendimi bulma planımdı.Pes etmeyişim belki de!
Senin pes etmemen için de yazılmış olabilir mi? Bu kitapla nefes yolculuğunda sana yol arkadaşı olmak istiyorum.Mücadele etmeye hazırsan;Önce kaybettiğin nefesini geri kazanalım.Daha cesur ve daha kararlı adımlar içinde,kendini bilme ve tanıma yolunda bir olduğumuzu hatırlamak ise özünde saklı.








                                                                                             YORUMUM


Nefes alıp vermenin üzerine duruluyor. Yazar çok basit açıklamalarla sizi yönlendiriyor. Çok ilginç ipuçları edindim. Bu konuları merak ediyorsanız bu kitap kılavuz niyetinde derlenmiş. Ben çok beğendim o yüzden tavsiye ediyorum. 

"Nefesim mucizelerimin kapısıymış ; özüme gitmek, farkındalığı fark etmekmiş. İlk yol kendime inanmakmış, kendimi sevmek, kendime güven duymakmış."
"Teslim olmayı öğrenin; akışa kendinizi bırakmayı, hayata yaslanmayı bilmeye, öğrenmeye niyet edin."
"Kim olduğumuzun farkına varmak, nefesimiz ile ana çapalanmak, bu anı ıskalamadan, içinde keyifle kalmanıza olanak sağlar."
RESET ATMA UYGULAMASI
NEFES FARKINDALIĞI UYGULAMASI
5 DAKİKA MUTLULUK NEFES UYGULAMASI
BOLLUK MEDİTASYONU vb.

                                                                         Sevgilerle, Aygül Demir

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Herkese Merhaba!

Serpil Ciritçi : Kuantumun Gücü

Silvia Federici: Caliban ve Cadı Kadınlar, Beden ve İlksel Birikim