Demet Baykal: Bakış Açısı


TANITIM: Kitabım ilginizi çektiyse, değişim zamanınız gelmiş demektir.
Emir kipi kullanmadan da, bir kişisel gelişim kitabı yazılabileceğini göstermek istedim.
Bana yapay ve itici gelen, "Söylediklerimi yapın!" yaklaşımını kullanmayarak, öğretileri olay örgüsü dahilinde işledim.
Geliştim, değiştim bu yolculukta. Uzunca bir eğitim döneminden geçtim.
Uyanışımı, içsel arınma ve bilgilenmenin açığa çıkardığı; idrak ve farkındalık hâli sağladı.
Şafak söktü, işte şimdi sizlerle paylaşma vaktidir.
Kitabın ana karakteri Devran'la beraber, Ruhsal Aydınlanma Yolculuğuna Hazır Mısınız?
Uluslararası Yaşam Koçu Demet Baykal, sıra dışı bir kurgu ile sizleri;
Evrenin Çekim Yasası                   
Rüyaların Gizli Şifreleri ve Astral Seyahat
Kuantum Olumlama Teknikleri   
Evrenin İşaret Dili
Mucizeleri Hayatımıza Çekmek   
Doğru Şekilde İstemek              
Zihinsel ve Ruhsal Seçimlerimiz  
İlâhi Rehberlik ve Tekâmül
Kimlik Arayışı                              
Ölüm Anlayışı ve Ruh Göçü     
Sezgilerimiz ve Tevafuk               
İnançlar ve İnanışlar konularında, Bakış Açısı geliştirmeye davet ediyor.

"En kusursuz plan; bizim planlayamadığımızdır."

                                                                       YORUMUM

 Bir rüya Devran'ın uyanışına sebep olacaktır. Aslında bana göre, o bir rüyada yaşıyor. Kendisini hayat rüzgarına bırakmış anlamsız bir hayat sürüyor. Kendisini bir kurban olarak görüyor ve sonunda çok ağır bir hastalığa yakalanıyor. Arkadaşı Hakan ve karısı ona yol gösteriyorlar o da yavaş yavaş bazı şeylerin farkına varıyor. 
Hastalıklar, bize hayatımızı gözden geçirmemize sebep oluyor. Geçmişteki pişmanlıklarımıza odaklanıyor ve kendimize acıyoruz. Oysa ki bu yaşadıklarımız bizi biz yapan. Devran sevdiği kızla beraber olunca mutlu olacağını zannediyor ama daha öğrenecekleri var. Her şeyi akışına bırakmak lazım çünkü yaptığımız seçimler bize yeni bakış açısı edinmemize yardımcı olacaktır. 
Devran'ın arayışı sizin hayatınıza da ışık tutsun. 
Not: Daha derin olabilirdi.  Çok azla çok fazla şeye değinilmiş. 

"Ruhsal uyanış için; kendi farkındalığımızı kazanmalıyız."
"Basamak basamak, insana dair olan tüm duygularımızın dehlizlerine inip, belki de unutmak istediğimiz geçmişimizin karanlık yanlarıyla yüzleşmeliyiz."
"Bağışlayamadığın insanla, aranda bir enerji bağı oluşturmuş olursun. Bu negatif enerji bağı, aynı frekanstaki diğer insanları ve dolayısıyla da olayları yaşamına çeker."


                                                                            Sevgilerle, Aygül Demir

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Herkese Merhaba!

Serpil Ciritçi : Kuantumun Gücü

Silvia Federici: Caliban ve Cadı Kadınlar, Beden ve İlksel Birikim