Gök Türk : Son Çağrı


TANITIM: 


1969'da Neil Armstrong'un Ay'a indiği gibi, Enki adında liderle elli kişilik astronot grubu da günümüzden yaklaşık 445 bin yıl önce Dünya'ya inmişti. Dünya'ya ilk ayak basan kişi olan Enki denize indiği için mitolojide kendisine 'Balık Adam' olarak yer edinmişti. Kendi gezegenleri Nibiru'nun özelliğinden dolayı biyolojik saatlerinin farklı işlemesiyle bizlerden çok daha uzun süreler yaşayabilen bu tür; Muhafızlar, Gözcüler, Neteru, Nefilim, Tanrılar gibi çeşitli isimlerle anılsa da bizler Sümer'den öğrendiğimiz şekliyle "Anunnaki" terimini kullanmayı daha uygun buluyoruz.


Anunnakiler göklerdeki uçan araçlarıyla ve astronot kıyafetleriyle kadim çizimlerde hep "Kartal adamlar ya da kanatlı insanlar" olarak yer edinmişlerdir. Bizler bu uçan araçlara UFO diyor olabiliriz ama kadim halklar için bu araçlar tanrıların arabalarıydı.Bu kitap, kadim uygarlıkların tanrıları olarak bilinen başta İnanna olmak üzere Dumuzi, Marduk, Ninurta gibi anunnakiler ile biz dünyalıların arasında kurulmuş ilişkileri ve bu ilişkilerin günümüzdeki yansımalarını okuyucuya sunmak için yazıldı. Bu kitabı bitirdiğinizde anunnakiler ile insanlar arasındaki ilişkinin hala devam edip etmediğini sorgulayacaksınız.




                                                                                      YORUMUM


Bu kitap benim için çok sürükleyiciydi çünkü ben de uzaylıların olduğuna inanıyorum. Gerçekten bir zamanlar onlar da bizimle beraber yaşamış olabilirler. Bu kitaptan sonra sizde "acaba" diye düşünmeye başlayacaksınız. Verilen bilgiler çok ilginç buldum. Mitolojik yorumlamalara çok farklı bir gözle bakacaksınız. Gezegenlerle ilgili verilere şaşıracaksınız. Kurguyu da beğendim. Atlas ile Deniz'in hikayesi sıra dışı ama neden olmasın diyeceksiniz.Şarkıları da beğendim. Kitaba fantastik dedim ama "araştırma" olarak tanımlanması daha yakın bence. Verilen bilgiler akla yatkın. Sonuçta gerçek hayatımızda bize verilen bilgilerin "kurgu" olmadığını nereden biliyoruz. Bilincinizi açık tutunuz belki siz de Anunnaki'lerin genlerine sahipsiniz. Yazarın adı soyadı birleştirince, sizde de Göktürklerle ilgili merak uyandırmadı mı? Tavsiye ederim.

"Enki ağzını açtı ve yüce tanrılara konuştu: 
Onun eti ve kanıyla Nantu (Ninmah) kili karışacak
Böylece tanrı ve insan karışacak
Kilde birlikte yoğrulacak!
Geri kalan zamanda büyük davulu duyacağız!
O tanrının etinde bir ruh vardır:
Onun işaretleri yaşayanlarda açığa çıkacak
Böylece bu ruhun var olduğu unutmayacak!
                   Atra Hasis Destanı"

"Anunnakiler, Dünya'da görevlendirilenlere 'Gökten Düşmüş' anlamındaki 'Nefilim', Mars'ta ve gökyüzünde görevlendirilenlere de 'Gözetleyip Gözleyenler' anlamındaki 'İgigi' demişlerdi."
"Birçok Türk kültüründe sekiz köşeli yıldız bulunur."
"İnanna her ne kadar tüm girişimlerinde başarısız olsa da Anu, Enlil, Enki, Ninurta, Marduk gibi en büyük anunnakilerle mücadele eden güçlü bir kadın olarak kayıtlara geçmiştir."

                                                                         Sevgilerle,@kitapdiari

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Herkese Merhaba!

Serpil Ciritçi : Kuantumun Gücü

Silvia Federici: Caliban ve Cadı Kadınlar, Beden ve İlksel Birikim