Meltem Güner : Niyet Defteri , Her Kalp Kendi Niyetini Yazar


TANITIM:
Sözler, seçimleri ifade eder, seçimlerse kadere dönüşür. Kaderse bir çemberdir. İçine hapsolduğun bir çember... Ne var ki sözlerle inşa ettiğin çemberi yine sözle kırabilmen mümkün...
Nasıl mı?
Yeni sözlerle, yeni bir gelecek tasarlayarak...
İşte bu kitap, bir geleceği tasarlama kitabı... Hem de sözlerle. Çünkü sözler tılsımlıdır.
Eski seni, yeni sözlerinle dönüştürmeye başlayacaksın.
Geçmişini bırakmaya hazır mısın?
Eski sen ile vedalaşabilecek misin?
Yeni seni ne kadar seveceksin?
Tasarladığın gelecek ile hayalindeki gelecek aynı mı?
Hadi aç sayfaları...
Bu kitap geleceğinin pusulası...

YORUMUM

"Niyet Defteri"'nin ilk versiyonunu okumuştum ve yorumunu da yazmıştım. Kitabın bu versiyonda daha ayrıntılı bilgiler veriliyor. Meltem Güner'in bütün kitaplarını zevkle okuyorum. Hepsi başucu kitaplarım olarak yerini almış bulunuyor. Bir şeye niyet ettiğim zaman daha dikkatliyim. Hayatımdan doğru bildiğim yanlışları çıkardım. Sadeleşmek için çaba gösteriyorum. Ağzımdan çıkan sözlere dikkat etmeye çalışıyorum. Kendi korkularımın farkına vardım ve özgürleşme çabası içindeyim. Parayla olan ilişkimi tanımladım. Benzer benzeri çeken yasasına çok dikkat ediyorum. Kitapta niyet okumaları bulacaksınız. Göksel hareketler ile ilgili ipuçları var. Tavsiye ederim.

"Biz canımızı acıtan bizi üzen olaydan ve kişilerden bahsettikçe onlarla olan bağımız güçlenir ve aynı enerjileri hayatımıza çekeriz."
"Yargılarımızla yargılanır ve şikayet ettiklerimizle sınanırız."
"Affetmek, kibrin en ince halidir. Kibir, kendini beğenmişlikten öte kendini haklı görmektir."

                                        Sevgilerle, @kitapdiari

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Herkese Merhaba!

Serpil Ciritçi : Kuantumun Gücü

Silvia Federici: Caliban ve Cadı Kadınlar, Beden ve İlksel Birikim