Dr. David Burns: İyi Hissetmek: Yeni Duygudurum Tedavisi /Feeling Good: The New Mood Therapy




TANITIM: 
İyi Hissetmek İyi Hissettiriyor 

İşte size iyi bir haber; kendinizi kaygı, suçluluk, kötümserlik, erteleme, düşük benlik saygısı ve depresyonun diğer "dipsiz kuyu" lardan ilaçsız kurtarabilirsiniz!İYİ HİSSETMEK'te, psikiyatrisst David Burns duygularınızı harekete geçirecek ve hayata daha olumlu bakmanızı sağlayacak, bilimsel olarak test edilmiş teknikler sunuluyor. 


  • Duygudurumunuzdaki dalgalanmaların nedenlerini anlayın

  • Olumsuz fikirleri kafanızdan silip atın

  • Suçluluk duygunuzla başa çıkın

  • Sevgi ve onay bağımlılığınızın üstesinden gelin

  • Özgüveninizi arttırın

  • "Hiç bir şey yapmamak" ile baş edin

  • Depresyonun acı veren girdabından kurtulun

  • "Okunacak ve tekrar okunacak bir kitap!" 

    -Los Angeles Times-




    YORUMUM

    Kitabı uzun süredir okumak istiyordum ama nedense erteleyip durdum. Tam da hayatımda yolunda gitmeyen bir şeyler hissettiğim sırada bu kitabı elime aldım ve okumaya başladım. Çünkü iyi hissetmek istiyordum. İyi ki başlamışım okumaya çünkü hayatımın en çalkantılı döneminde bana çıkış yolumu gösterdi. Yaşadığım olayları, düşüncelerimle büyütme eğilimindeydim ama bu kitap sayesinde kendi duygularımla yüzleşme fırsatım oldu. Kendi duygudurumunuzu tahlil etme yolları verilmiş. Pratik uygulamaların yanı sıra örnekleri de çok faydalı buldum. Kendinizi iyi hissetmek  istiyorsanız bir de bu kitaba göz atın. Açıklamaları çok mantıklı buldum. Tavsiye ederim.

    "Kendinizi iyi hissetmeye başlayınca, karamsar düşünme tarzınız da ilkbahar geldiğinde karların erimesi gibi anlamlı bir şekilde kaybolacaktır."
    "Sevgi, özgüveniniz ve mutluluğunuz için bir gereklilik değildir."
    "Diğer insanlar hakkınızda iyi veya kötü ne isterlerse düşünebilirler veya söyleyebilirler, sizin duygularınızı etkileyecek tek şey kendi düşüncelerinizdir."
    "Değeri yakalamaya çalışmak yerine tatmin, zevk, öğrenme, beceri, kişisel büyüme ve yaşamınızdaki diğer kişilerle iletişim konularını hedefleyin."

                                     Sevgilerle,@kitapdiari




    MY REVIEW

    I wanted to read the book for a long time, but somehow I've been put off. I got this book in my hand and started reading when I was feeling something that wasn't right in my life. Because I wanted to feel good. Good thing I started to read it  because of the most turbulent period of my life showed me the way out. I tended to enlarge my experiences with my thoughts but I had the opportunity to face my own feelings through this book. You're given ways to analyze your own mood.  In addition to practical applications, I found the examples very useful. Check out this book if you want to feel good. I found the descriptions very logical. I advise.

    "When you feel good, your pessimistic way of thinking will disappear in a meaningful way, like the snow melts when spring comes."
    "Love is not a requirement for your confidence and happiness."
    "Other people may think or say what they want, good or bad, the only thing that will affect your emotions is your own thoughts."
    "Instead of trying to capture value, aim for satisfaction, pleasure, learning, skills, personal growth and communication with other people in your life."

                                         Sincerely,@kitapdiari

    Yorumlar

    Bu blogdaki popüler yayınlar

    Herkese Merhaba!

    Serpil Ciritçi : Kuantumun Gücü

    Silvia Federici: Caliban ve Cadı Kadınlar, Beden ve İlksel Birikim