Aşiyan Kutlu: Frekansınız Kaç ?


TANITIM:

Uçmak, yere gökyüzünden bakmak, uçağı keşfetmeden önce bir hayaldi. Her şey hayalle başlar. Sen de hayallerinin peşini bırakma ve inan!...
Affetmediğimiz herkesi tüm yükleriyle, negatif duygularıyla, hırs ve öfkeleriyle ve de hastalıklarıyla beraber omuzlarınızda taşıdığınızı biliyor musunuz?









YORUMUM

Aşiyan Kutlu, "Black Pearl Frequency Energy"  konusunda uygulama yapıyor  ve kendilerini geliştirmek isteyenlere yardımcı olmak için bu kitabı yazmış.
Şifa enerjileri, affetmenin önemini, çekim yasası, farkındalık nedir, olumlamalar, koşulsuz sevgi,yargı nedir, rezonans kanunu, frekanslar. Merak ettiğiniz pek çok konuda basit bir şekilde açıklamalar bulacaksınız.
Kendisiyle Ankara Fuarında tanışma ve sohbet etme fırsatım oldu. Kendisiyle barışık ve dünyaya güzel bakan bir kadın. Görüşmemiz çok samimi geçti. Kendisi merak ettiklerimi sabırla cevapladı. Benim için ilginç bir görüşme oldu. Diğer kitaplarını da sabırsızlıkla bekliyorum. Kişisel gelişimle ilgilenenlere tavsiye ederim.

"Bizler; tüm duygu ve korkuları tek tek tecrübe edip, onlardan almamız gereken dersleri aldığımızda ruhu temizler ve bir üst basamağa sıçrarız."
"Seni ruhsal olarak affediyorum, çünkü ruhun özünde iyi ve o benim ruhumun en önemli yoldaşı. Onu sevgiyle affediyor ve özgür bırakıyorum. Ama bedenini affetmiyorum."
"Hayatınızın sorumluluğunu alın ve hayatınızda negatif yönde gelişen hiçbir şey için bir başkasını suçlamayın."
                                                                                                        Sevgilerle,@kitapdiari

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Herkese Merhaba!

Serpil Ciritçi : Kuantumun Gücü

Silvia Federici: Caliban ve Cadı Kadınlar, Beden ve İlksel Birikim